Lancering informatielijn PvdA

Informatielijn PvdA Barendrecht 0180-888180

Wilt u in contact komen met de PvdA Barendrecht? Wilt u praten over wat er speelt in uw gemeente? Heeft u iets te melden uit uw wijk? Voor kennismaking, vragen, tips en adviezen kunt u ook vanaf vandaag terecht bij de PvdA Barendrecht Infolijn 0180-888180.

De PvdA Barendrecht vindt het belangrijk dat burgers sneller en makkelijker in contact kunnen komen met de lokale partijen. Soms bent u niet in de gelegenheid om een email te versturen of op de website te kijken. Daarom is een telefonisch contact veel toegankelijker.
U kunt ook altijd een afspraak maken om onder genot van een bak koffie of thee met elkaar te praten en kennis te maken. U kunt ook een mail versturen naar info@pvdabarendrecht.nl.
PvdA Barendrecht lanceert als eerste lokale politieke partij in Barendrecht een informatielijn. Vanaf heden is de PvdA Barendrecht telefonisch bereikbaar op het nummer 0180-888180. U kunt hier terecht voor een leuke kennismaking met de kandidaat-raadsleden en de partij. Wellicht heeft u een vraag over het verkiezingsprogramma, neem dan gerust contact op met de PvdA arendrecht Infolijn. De kandidaat-raadsleden staan u graag te woord.

PvdA Barendrecht Lijst 6

www.pvdabarendrecht.nl