GOEDE EN BETAALBARE ZORG VOOR IEDEREEN

Mensen staan centraal. Goede zorg voor de gezondheid van mensen is onontbeerlijk voor het welbevinden van mensen  en voor een verbonden samenleving.  Voor ons  is het belangrijk, dat iedereen  mee kan doen en niet langs de zijlijn hoeft te blijven staan. En dat als dat niet lukt – even of voor langere duur – er altijd iemand is, die met je mee kan denken. Lees verder

WIJ WILLEN EEN SUPERMARKT IN VRIJENBURG

De inwoners van de wijk Vrijenburg in Barendrecht en PvdA Barendrecht constateren dat er een grote behoefte is aan een supermarkt op de Konijnenburg 1. Daarom hebben de buurtbewoners en PvdA Barendrecht de handen ineengeslagen en zijn ze een petitie gestart. Lees verder

Zeker zijn van een betaalbare woning

Voor iedereen in dit land moet een fijne woning beschikbaar zijn, voor een redelijke prijs. Dat betekent een einde aan de afbraak van de sociale woningsector. We moeten voorkomen dat D66 en VVD massaal woningen uit de sociale sector onttrekken om die te verkopen aan mensen die het toch al goed hebben. Lees verder

Lancering informatielijn PvdA

Wilt u in contact komen met de PvdA Barendrecht? Wilt u praten over wat er speelt in uw gemeente? Heeft u iets te melden uit uw wijk? Voor kennismaking, vragen, tips en adviezen kunt u ook vanaf vandaag terecht bij de PvdA Barendrecht Infolijn 0180-888180. Lees verder