20 januari 2019

Coalitiepartijen Barendrecht zaterdag in wijk Middeldijkerplein

De coalitiepartijen in Barendrecht bezoeken op zaterdag 26 januari a.s. de wijk Middeldijkerplein. Bewoners van de wijk kunnen tussen 10.00 en 12.00 uur met hen in gesprek over de onderwerpen die daar leven. Of over de vraag welke ideeën de bewoners hebben voor het wonen en leven in hun wijk. Door samen de wijk in te gaan, benadrukken de partijen hun samenwerking in Barendrecht.

Vanaf 10.00 uur trekken de coalitieleden PvdA, CDA, SGP/CU, VVD, GroenLinks en D66 door de wijk Middeldijkerplein en gaan ze in gesprek met bewoners. Van 11.00 – 12.00 uur kunnen de wijkbewoners terecht in The Wave, Middeldijkerplein 9 (ingang om de hoek van gebouw Waterpoort) waar de raadsleden en wethouders ze welkom heten en de buurtsportcoach iets actiefs in petto heeft.

De wijkbezoeken geven bewoners de gelegenheid met de coalitieleden in gesprek te gaan over wat er leeft in de wijk en of ze ideeën hebben om hun wijk te verbeteren. Ook kunnen de bewoners van gedachten wisselen over bijvoorbeeld het nieuwe collegeprogramma.