PvdA organiseert thema avond wonen: inwoners aan het woord

16 mei 2024

SAVE THE DATE  Thema avond wonen 30 mei 19:30 uur in gemeentehuis Barendrecht

De Partij van de Arbeid (PvdA) Barendrecht organiseert binnenkort een speciale thema avond over wonen in de gemeente Barendrecht. Deze bijeenkomst biedt inwoners de gelegenheid om in gesprek te gaan over hun ervaringen, zorgen en ideeën met betrekking tot wonen in Barendrecht. De thema avond vindt plaats op donderdagavond 30 mei om 19:30 in het gemeentehuis in Barendrecht. Het doel van deze avond is om waardevolle input van de bewoners te verzamelen, zodat de PvdA kan werken aan woongenot voor iedereen.

Wonen is een van de belangrijkste onderwerpen in onze gemeente. Een fijn thuis is een basisbehoefte. Het raakt iedereen en we willen zeker weten dat de stem van de inwoners gehoord wordt. Of het nu gaat om betaalbaarheid, beschikbaarheid of leefbaarheid, we willen weten wat er speelt en hoe wij als partij kunnen bijdragen aan verbeteringen. Iedereen is welkom om mee te praten en ideeën te delen. Samen kunnen we werken aan een Barendrecht waar iedereen zich thuis voelt.