De PvdA wenst u fijne feestdagen toe!

23 december 2022

De PvdA wenst u fijne feestdagen toe!

Tijdens de feestdagen is hét moment om terug te blikken op het afgelopen jaar! Ondanks een plek in de oppositie heeft de fractie van de PvdA onze kiezers niet in de steek gelaten en met regelmaat het sociaaldemocratische geluid in de raad en daarbuiten laten horen.

Met een nieuwe fractie hebben we vanuit de oppositie een realistische koers ingezet. Dit betekent dat wij niet alleen gepleit hebben voor onder andere meer geld voor onze wijkteams, een inclusieve Barendrecht, overbelaste en jongemantelzorgers, meer steun voor de voedselbank, het niet ontmantelen van de BAR, maar ook voor het bestrijden van menstruatiearmoede en nog vele andere thema’s waarover u meer informatie terug kunt vinden op www.pvdabarendrecht.nl.

Helaas hebben we niet overal het resultaat bereikt die wij zelf graag zouden willen zien, maar dat betekent niet dat wij ons niet in blijven zetten voor zij die het het hardst nodig hebben!

De PvdA wil iedereen bedanken die op welke manier dan ook betrokken is geweest en een bijdrage heeft geleverd en rekent het komend jaar eveneens op uw steun en medewerking.