PvdA Barendrecht wenst u fijne feestdagen!

Door Daphne Plaizier op 22 december 2023

Beste inwoners van Barendrecht,

Namens de gehele PvdA Barendrecht willen wij u van harte fijne feestdagen toewensen! In deze bijzondere tijd van het jaar, waarin saamhorigheid en verbondenheid centraal staan, willen wij onze oprechte wensen van warmte, vreugde en gezelligheid met u delen.

Terwijl we terugkijken op het afgelopen jaar, realiseren we ons hoe belangrijk het is om samen te komen en te genieten van de mooie momenten met vrienden, familie en geliefden. In Barendrecht, onze prachtige gemeenschap, hebben we veel om dankbaar voor te zijn, en het is onze hoop dat deze feestdagen u de gelegenheid bieden om te genieten van de goede dingen in het leven.

De PvdA Barendrecht blijft zich inzetten voor een inclusieve, rechtvaardige en welvarende samenleving. We geloven in een gemeenschap waarin iedereen de kans krijgt om zijn of haar volledige potentieel te bereiken. Tijdens deze feestdagen willen we ook stilstaan bij degenen die het minder goed hebben en een extra steun in de rug kunnen gebruiken. Laten we samenwerken om Barendrecht nog sterker en beter te maken voor iedereen.

Bedankt voor uw voortdurende steun en vertrouwen in PvdA Barendrecht. Wij kijken uit naar een nieuw jaar vol kansen, uitdagingen en kansen om samen te werken aan een betere toekomst voor onze gemeenschap.

Namens het bestuur, fractie en alle leden van PvdA Barendrecht,

fijne feestdagen en een voorspoedig nieuwjaar!

Daphne Plaizier

Wie ben ik? Ik ben Daphne Plaizier 24 jaar en mijn hele leven lang woon ik al in Barendrecht, waarvan nu in Carnisselande. Op dit moment ben ik bezig met het afronden van mijn master Communication Sciences aan de Universiteit van Twente. Daarnaast houd ik me bezig met mijn eigen bedrijf in onder andere fotografie

Meer over Daphne Plaizier